Ny leksak

Sedan en vecka tillbaka har jag en ny leksak, nämligen en ny telefon! Det är en andriodtelefon och anledningen till varför jag skriver om det i den här bloggen är för att jag har laddat ned en träningsapplikation! Applikationen heter Cardio Trainer och med hjälp av GPS kan det räkna ut hur långt jag t.ex. springer och även hur snabbt jag springer. Sen timar den tiden och räknar ut hur mycket jag förbränt på träningspasset. Skitbra! Man kan dessutom välja mellan en himla massa träningsformer. Använder den när jag joggar och när jag åker inlines.

Himla smidigt helt enkelt! Telefonen är en Sony Ericsson Xperia x10 mini, den är alltså liten och smidig att ta med sig! :D


Kommentarer
Postat av: Stina

Vad häftigt:) Det blir lätt en sån mobil som jag ska köpa nästa gång jag måste ha en ny:)

Du får visa mig mer om den på Lördag, för du ska väl med ut då? kram

2010-06-30 @ 10:08:32
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback