Nya favoriter

I april skrev jag ett inlägg om saker jag skulle vilja prova att äta. Nu, nästan två månader senare, har jag faktiskt hittat en massa nya favoriter! Man blir ju lite sur att man inte vågat prova tidigare.

 Tonfisk
 Kikärtor
 Champinjoner
 Bönor
 Avokado
 Blomkål
 Brysselkål
 Nötter

Det enda jag smakat och inte varit så förtjust i är oliver, men det var tillräckligt okej för att jag känner att jag vill ge dem en till chans!

Efter träningen idag (jogging drygt 5 km+styrka armar, mage, rygg) gjorde jag en liten proteinbomb. Tonfisk i sweet and soursås, keso med smak av oliver och fetaost, svarta bönor, kikärtor och chilisås. Det vart faktiskt otroligt gott! Det såg dock inte lika aptitligt ut, så jag tog aldrig någon bild.


Min fina receptpärm har fyllts på med mycket nya, goda recept under våren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback