Samma gamla vanliga

Det är nog vanligt att man äter samma sak när man är ute och äter. Framför allt typ när man äter pizza och så. Jag äter alltid La Bussola, Calzone eller kebabpizza, och vilken det blir beror på vilken period jag är inne i. Men idag när mina föräldrar har rest bort och jag och brorsan skulle fixa mat själva så var jag otroligt sugen på att prova något helt nytt. Tittade länge på menyn och fastnade tillsist för en som hette Quattro med räkor, musslor, kronärtskockor, oliver, champinjoner och skinka. Dock var musslorna slut så jag tog tonfisk istället. Den var faktiskt riktigt god! Dock låg inte allt tillsammans så det var mer som 4 pizzor på en.




Dagens middagssällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback