Träningstillskott

Jag har varit så sjuk trött och sliten den här veckan. Tränade måndag och onsdag (jogging och styrka) och idag tänkte jag ta en vända i spåret igen. Men jag orkade verkligen inte. Riktigt sliten och stel får jag lov att säga! Och det är klart, min kropp är inte vann vid sådan här påfrestningen än.

Kom på att jag egentligen kanske borde äta något tillskott och var inne på en webshop och kollade. Det finns ju verkligen en hel uppsjö av tillskott! Vilken djungel. Men jag skulle väl tänka mig något som är bra för återhämtning då, och muskelbyggande. Problemet är att jag egentligen inte har råd just nu, i höst kanske. Men det skulle vara kul att prova och se om det blir någon skillnad.

Jag äter i varje fall en massa mer protein nu än jag gjort tidigare. Ägg är verkligen en frukostfavorit:


Kommentarer
Postat av: Stina

Det viktiga är nog att du äter ordentligt och att kroppen får återhämta sig emellanåt.

Jag säljer faktiskt lite tillskott, du får fråga om det är något särskilt som du är intresserad av. kramar

2010-06-11 @ 23:23:38
URL: http://haglundstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback