Vikten av bra stöd

Ja, det här inlägget kommer att handla om bröst.

Enda sedan jag började träna nu och främst sedan jag skaffade nya sportBHar så har jag inte bara lagt märke till väldigt många på tävlingar som har för dåligt stöd, utan även känt själv att det är ohållbart när jag inte har någon BH alls. Jag har några toppar med så kallad innerBH, som jag kunnat använda utan vidare förut, när jag dessutom hade större tuttar! Men idag skulle jag bara gå en snabbis till affären och det kändes inte alls bra!

Sen ser jag då som sagt folk hela tiden på agilitytävlingar med för dåligt stöd. Innan märkte jag bara dem med väldigt stora bröst och väldigt dåligt stöd. Men numer uppmärksammar jag även de med bröst inte mycket större än mina egna myggbett.

Min nya sportBH från Triumph (den andra har jag inte sportat i än) är faktiskt grymt bra! Den sitter åt på alla de rätta ställena. Lite krånglig att sätta på, men just därför sitter den bra också!

Jag börjar fatta hur viktigt det är med bra stöd, mina är inte alls lika mycket ivägen (de är nästan obefintliga) när jag har bra stöd!


Den gråa använder jag just nu! Skitbra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback